2007 yılından bugüne Baydöner CEO’su olarak görev yapan Bülent Polat, “başarının sırrı aile olabilmekten geçiyor” dedi. Türkiye’de ve dünyada dönerin markası olma amacıyla 2006 yılında yola çıkan Baydöner’in 2007 yılından bu yana CEO’luk görevini yürüten Bülent Polat, bir kurumda uzun süre görev yapmanın, markayı çok iyi tanımayı sağladığını söyledi. CEO olarak ilk gün yaşadığı heyecanın bugün de devam ettiğini belirten Polat, sorularımızı yanıtladı.

Baydöner’in kuruluşundan bu yana markanın CEO görevini siz gerçekleştiriyorsunuz. Bu, iş dünyasında çok nadir karşılaşılan bir durum… Artık Baydöner denildiğinde tüm perakende sektörü Bülent Polat diyor. Bu durum sizin ya da kurumun etkisiyle mi oldu?

2007 yılından bu yana Baydöner ailesinde CEO olarak görev yapıyorum. Bu kadar uzun bir süre aynı pozisyonda görev almak iş dünyasında pek de sık rastlanan bir durum değil. İsmimin, kuruluş aşamasından itibaren içinde olduğum Baydöner markası ile bütünleşmesinden büyük mutluluk duyuyorum. Bu durumun ardında yatan sırrı paylaşmak gerekirse, biz yaptığımız işi iyi biliyor, yaptığımız işi seviyor ve yaptığımız işe inanıyoruz. Kuruluşumuzdan bu yana da aynı çalışma prensibiyle çalışmalarımıza devam ediyoruz. Bu- gün 120’nin üzerinde restoranımızla Türkiye’nin en yaygın döner restoran zinciri konumunda yer alıyor ve bu başarımızdan ötürü gurur duyuyoruz. Baydöner dışarıdan herhangi bir yatırım almadan, tamamen kendi öz kaynaklarıyla yatırım yapan bir marka.

CEO olarak görevinize atandığı- nızdaki heyecanı hatırlıyor musunuz? O günden bu yana neler yaptığınızı anlatır mısınız?

Baydöner’in hikayesi, Türkiye’de olduğu gibi yurt dışında da “Dönerin Markası” olma hayali ve heyecanıyla başladı. İlk gün yaşadığım heyecan bugün de devam ediyor. Geçmişten bugüne gelecek olursak, Baydöner olarak çok büyük mesafe kat ettik. Yalnızca ülkemizde pazar lideri olma hedefiyle değil, dünyaya bu markayı taşıma vizyonu ile hareket ediyoruz. Hedeflediğimiz yarın için planlarımızı bugünden yapıyoruz. Bu topraklardan çıkan en büyük küresel markalardan biri olma inancını taşıyoruz. Geçen süreçte yeni markalarla sektörde yerimizi sağlamlaştırdık. Türk fast-food sektörüne kazandırdığımız yepyeni markamız PidebyPide, lezzetli pideleri ve uygun fiyatlı menüleriyle lezzet tutkunlarını ağırlıyor. Türk mutfağının yöresel yemeği pideyi en hızlı ve en doyurucu haliyle misafirlerine sunan PidebyPide, tadıyla da damaklarda iz bırakıyor. İlk durağı İzmir Point Bornova olan PidebyPide’nin ikinci şubesini Trabzon’daki Forum Trabzon AVM’de açtık. PidebyPide markamız, önümüzdeki dönemde lezzet yolculuğuna diğer illerde devam edecek. Bursa

İshakbey ise Türk mutfağının temel taşlarından döneri hem iskender hem ekmek arası olarak sunduğumuz, self servis olarak hizmet veren yeni markamız. Hızlı servis, uygun fiyat ve doyurucu porsiyon geleneğini Bursa İshakbey markamızda da sürdürüyoruz. Damak tadına önem veren misafirlerimizi, Optimum İzmir ve Antalya Özdilek AVM’de hizmet veren Bursa İshakbey şubelerimize bekliyoruz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.