7/24 VAKKO Live ile hizmet, zaman ve mekandan bağımsız olarak VAKKO Dostları ne zaman ve nerede isterse orada sağlanacak.

VAKKO’DA ÖZEL HİZMET DÖNEMİ
Pandeminin ilk günlerinden itibaren hayata geçirdiği çalışmalarla salgınla mücadeleye destek olan VAKKO, normalleşme sürecine hazır. Dijital çalışmalarına hız veren marka,sosyal izolasyonu ve hijyen koşullarını gözeterek özel hizmet mağazalarını iki lokasyonda konumlandırıyor. VAKKO’nun ilk günden bu yana yaptığı çalışmaları ve yeni dönem hazırlıklarını VAKKO Yönetim Kurulu Başkanı Cem Hakko anlattı. Türkiye’de ilk koronavirüs vakasının açıklanmasının ardından üretim merkezi ve online dışındaki ekiplerin evden çalışması kararını aldıklarını ve koronavirüsün yaygınlaşmasını engelleyecek unsurları göz önünde bulundurarak, VAKKO mağazalarının faaliyetlerine 19 Mart’ta ara verdiklerini aktaran Hakko, “Salgınla mücadelenin en sıcak zamanları olan 31 Mart’ta VAKKO Üretim Merkezi’ni Sağlık Bakanlığı’na tahsis ederek cerrahi maske üretimi yapmaya başladık. Sadece gönüllü olan çalışanların yer aldığı ekip, sterilize edilmiş bir ortamda vardiyalı bir şekilde maske üretimine başladı. Üretilip el değmeden paketlenen her koli, sağlık çalışanlarına teşekkürdür yansımasıydı. Ardından çalışan arkadaşlarımızın sağlığını riske etmemek adına; online mağazalarındaki lojistik operasyonuna 20 gün ara verdik” diyerek süreci anlattı.

VAKKO DOSTLARINA 7/24 VAKKO LIVE
7/24 VAKKO Live adını taşıyan ve özel bir hizmet anlayışına sahip olan yeni dönemi özetleyen Hakko, “7/24 VAKKO Live; hizmetin, zaman ve mekandan bağımsız olarak VAKKO Dostları ne zaman ve nerede isterse orada sağlanacağı anlamına geliyor” dedi. 6 Mayıs itibariyle VAKKO Nişantaşı ve Suadiye mağazaları, pilot mağaza olarak özel konumlandı.İki lokasyondaki mağazalar her gün yeniden açılmadan önce antiviral, antibakteriyel, antifungal, doğa dostu olan ve henüz sadece bazı hastanelerde bulunan ‘Nano Teknolojik Antimic Sistemi’ ile dezenfekte ediliyorve dönemsel olarak RLU (Relative Lights Units) kontrolleri yapılıyor. Antimic sistemi ile dezenfektasyon periyodik olarak tekrarlanıyor. Her gün mağazalarda UV lamba teknolojisi ile tüm departmanlar dezenfekte ediliyor. Mağaza girişlerimizde ve tüm reyonlarımızda sıvı el dezenfektanları ve yüzde 80 alkollü Vakko Eau de Cologne’larımız kullanıma sunuluyor. Tüm deneme kabinleri, her servis sonrası UV lamba teknolojisi ile dezenfekte edilerek yeni servise hazırlanıyor, denenen ürünler de dezenfekte edildikten sonra reyona yeniden çıkarılıyor. VAKKO yönetiminin pilot olarak konumlandıracağı 2 mağaza, diğerleri açılana kadar alınacak tüm önlemlerin kontrollü bir şekilde yerine getirilmesini sağlıyor. Özel hizmet lokasyonu olan VAKKO Nişantaşı ve Suadiye mağazaları, hediye danışmanlığı, kişisel alışveriş danışmanlığı ve özel dikim hizmetleri sağlıyor. VAKKO Dostları mağazaya randevuyla gelerek ya da satış danışmanına bağlanarak istediği ürünü görebiliyor, koleksiyonu online olarak inceleyebiliyor, satın alabiliyor ya da Vakko şıklığı ile hediye edebiliyor. Kullanılan uygulamalar sayesinde kasasız mağazacılıkla ödeme yapılabiliyor.

DİJİTALDE BÜYÜK VAKKO ATILIMI
Bu hizmetlerin uzun bir süredir en yeni sistemlerin uygulamaya dahil edildiği VAKKO online alışveriş sitesi ve aplikasyon ile 7 gün 24 saat alınabileceğini anlatan VAKKO Yönetim Kurulu Başkanı Cem Hakko, “Bu çalışmalar VAKKO dostlarına online alışverişin çok ötesinde; kullanıcının tercihlerine göre ona ürün sunma, anında servis veren fonksiyonlar getirecek” dedi. Vakko Bistrot Akmerkez ve Vakkorama Café Akmerkez de 6 Mayıs’ta menüden siparişler almaya başladı ve Vakko l’atelier web sitesi hizmete girdi. VAKKO lezzetleri önce belirli bir yakın lokasyona ardından tüm hizmet alanlarına ulaştırıldı. Yiyecek siparişleri Yemeksepeti üzerinden, özel şefler tarafından üretilen çikolata ve pastalar ise VAKKO ekipleri tarafından ulaştırıldı.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.