TÜRKİYE’NİN DİJİTAL BANKASINDAN BİR YENİLİK DAHA: YAPI KREDİ WHATSAPP’TA!

Yapı Kredi, Türkiye’de WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet sunmaya başladı. Bu yenilik ile Yapı Kredi müşterileri, taleplerini mobil cihazlarından diledikleri zaman bankaya anında mesaj olarak iletebilecek, ihtiyaç duydukları hizmet ve ürünler hakkında çok hızlı bir şekilde detaylı bilgi alabilecek.

WhatsApp onaylı kurumsal hesap üzerinden, kullanıcılar ihtiyaçlarına göre yapay zeka tabanlı chatbot ile veya müşteri temsilcileriyle görüşebilecek. Yapı Kredi müşterilerinin WhatsApp servisinden hızlı hizmet alabilmeleri için 0850 222 04 44 nolu hattı telefonlarına kaydetmeleri yeterli olacak. Bankanın müşteri deneyimi, veri analizi ve altyapı ile süreçlerin dijitalleşmesi üzerine şekillenen dijital stratejisi çerçevesinde hız ve kolaylık odaklı, benzersiz bir bankacılık ekosistemi inşa edildiği belirtti.  WhatsApp servisi hakkında değerlendirmede bulunan Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, “Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi olarak tüm platformlarımızı ve altyapımızı dijital dönüşüme öncülük edecek şekilde yeniliyoruz. Mobil bankacılık uygulamamız Yapı Kredi Mobil’i, ‘bankamızın uzaktan kumandası’ olarak konumlandırırken, en ileri teknolojilerden faydalanarak mobil dünyanın tüm olanaklarını kullanmayı amaçlıyoruz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.