BOYNER’DEN 2020’DE 12 YENİ MAĞAZA

Türkiye’yi çok katlı mağazacılık kavramı ile tanıştırarak, müşteri deneyiminde dünyaya örnek uygulamalar sunan Boyner, Türkiye’nin 38 ilinde, 112 mağazaya ulaştı. Yeni mağazalarda müşteri deneyimi ve mutluluk odaklı bir konsepti hayata geçirdiklerini belirten Boyner Büyük Mağazacılık Genel Müdürü Eren Çamurdan sorularımızı yanıtladı.

Boyner Büyük Mağazacılık olarak yeni dönemde hayata geçirdiğiniz eve ücretsiz paket gönderimi, hediye kutuları ve deprem çantasını içeren üç yeniliğiniz var. Bunlardan bahsedebilir misiniz?

Boyner olarak önceliğimiz perakende sektörüne yeni bir soluk getirecek ve müşterilerin hayatına değer katacak projeler geliştirmek. Bu doğrultuda kısa bir süre önce müşterilerimizle buluşturduğumuz yeni hizmetlerimiz arasından en çok dikkat çekenlerden biri, “Hazırlıklı olun, hayata tutunun” sloganıyla hazırladığımız deprem çantaları oldu. İlk kez hiç kullanılmamasını dileyerek bir ürün sunuyoruz müşterilerimize. İstanbul’da geçtiğimiz eylül ayında meydana gelen depremin ardından herkes bir deprem çantası nasıl hazırlanır sorusunun cevabını araştırmaya, sağdan soldan topladıklarıyla bir hazırlık yapmaya başladı. Fakat kişisel çabalarla oluşturacağımız bir deprem çantasında mutlaka eksikler olacağını fark ettik ve depreme hazırlık konusunda sosyal bir fayda yaratmak istedik. Uzman danışmanlar eşliğinde bir deprem ânında ve sonrasında kişinin temel ihtiyaçlarını karşılayacak farklı içeriklerde üç deprem çantası hazırladık. Deprem gibi bir doğal afette temel ihtiyaçları pratik şekilde karşılayabilmeye yardımcı olacak kitler, birçok farklı detay ve ürün içeriyor. 24 saat, 48 saat ve 72 saat süreler için tüm yaşamsal ihtiyaçlarımızı karşılayabilecek malzemelerden oluşan çantaların içinde Yemek Seti, İlk Yardım Seti, Hijyen Seti ve Afet Seti bulunuyor. Özel teknolojiyle hazırlanan ve en az iki yıl dayanıklı gıda malzemelerinden oluşan yemek seti için acil bir durumda ihtiyaç duyulacak kalori hesabı dahi düşünüldü. Sette yemekleri ısıtma imkânı sunan özel alevsiz ısıtıcı var. İlk yardım setinde acil bir durumda yaralanmalara karşı ilk müdahale için gerekli tüm malzemeler bulunuyor. Afet setinde ise el ve vücut ısıtıcılarından termal battaniyeye, kafa fenerinden gözleri toz ve darbelere karşı korumak için gözlüğe kadar birçok ince detay var. En doğru ürünleri bir araya getirerek oluşturduğumuz deprem çantalarını hiçbir kâr amacı gütmeden, ürünlerin toplam maliyetine sunuyoruz. Ticari bir faaliyet olarak değil, tamamen toplumsal bir fayda sağlamak amacıyla geliştirdiğimiz bir proje bu.

Bir başka yenilikçi hizmetimiz olan eve paket teslimatı ile e-ticaret dünyasından alıştığımız eve teslimat hizmetinden, mağazadan alışveriş yapan müşterilerin de yararlanmasını sağlıyoruz. Bu projemiz ile hayatın yoğun temposu içinde müşterilerimize kolaylık sağlamak istiyoruz. Mağazadan eve paket teslimatı projemiz sadece Boyner alışverişini değil AVM içindeki başka mağazalardan yapılan alışverişlerin poşetlerini de kapsıyor. Bu anlamda sektörde bir ilki gerçekleştirmiş oluyoruz. İlk olarak İstanbul’da 10 mağazada başlattığımız bu hizmetimizi kısa süre içinde diğer mağaza ve şehirlere de yaygınlaştırmayı hedefliyoruz. Bu projemizin devamı olarak bir sonraki etapta müşterilerimizin aldığı hediyeleri, arzu ederlerse özel tasarımlı kutularla verecekleri adrese teslim edeceğiz.

Yeni hediye kutularımız ise sanata ve gençlere destek verdiğimiz en değerli projelerimiz arasında yer alıyor. Boyner olarak, hediye alışverişinde en popüler destinasyonlardan biriyiz. Bu alandaki etkimizi sosyal sorumluluk bakış açısıyla birleştirmek, müşterilerimizi de dâhil ederek hediye alışverişini gençlere ve sa- Eren ÇAMURDANBayar Boyner Büyük Mağazacılık Genel Müdürü nata destek vermek için bir fırsata dönüştürmek istedik. Yeni hediye kutularımız, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Tasarım bölümünün birbirinden yetenekli beş öğrencisi tarafından tasarlandı. Her biri sanat eseri niteliğindeki desenlerin hayat verdiği hediye kutularını, hiçbir kâr amacı gütmeden üretim maliyetleri karşılığında satışa sunuyoruz. Böylece, hem genç tasarımcılarımızın eserlerini tüm Türkiye ile buluşturuyor hem de üniversiteye ve öğrencilerin eğitim hayatına bir nebze de olsa katkı sağlıyoruz. “Hayâl”, “umut”, “coşku”, “mutluluk”, “paylaşma” gibi duyguları anlatan bu özel hediye kutularının, hayâllerinin peşinde koşan herkese umut vermesi diliyoruz. Bu tarz projelerimize dönemsel olarak devam edeceğiz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.