Zengin menüleri ile Türk damak tadına uygun pizzaları ile birçok şube talebi alan ve Türkiye genelinde hızla yayılan Pasaport Pizza, pizza restoran sektörüne farklı bir boyut getirdi. Pasaport Pizza Genel Müdürü Mükremin Özdemir, pandemi döneminin etkilerini, büyüme hedeflerini ve beklentilerini paylaştı. 2020 yılında Pasaport Pizza bünyesine 10 yeni ilde 30 yeni bayi katarak lezzet haritasını genişleteceklerini açıklayan Özdemir, “Son dönemlerde dijitalleşme ile ilgili markamız adına bazı adımlar atmıştık. Pandemiyle birlikte teknolojik olarak bu geçişe bir bütün olarak hazırız ve mobil uygulamalara daha fazla yatırım yapacağız” dedi.

Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçlarına göre, ‘Türkiye’nin En İtibarlı’ fast food restoranları arasında yer aldınız. Müşteri sadakati ve memnuniyeti konusunda Pasaport Pizza’nın en önemli özelliği nedir?
Türkiye İtibar Akademisi’nin Yıldız Teknik Üniversitesi istatistik Bölümü’nün akademik denetiminde 9 yıldır gerçekleştirdiği Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nda, 72 ilde 12 bin kişi telefon ile aranarak yapılan araştırmaya göre, Türkiye’nin ve ekonominin lokomotifi 50 farklı sektörde Türkiyenin En İtibarlı kurum ve markaları belirlendi. Pasaport Pizza olarak ‘’Türkiyenin En İtibarlı Pizza Markası’’ seçildik. Pasaport Pizza olarak bizim için gurur verici bir süreç. Pizza sektöründe yeni markalarla birlikte rekabetin artması, satış fiyatlarının düşmesine ve karlılığın azalmasına neden oldu. Karlılığı artırmak isteyen sektördeki bazı markalar ürün kalitesini düşürerek avantajlı konuma gelmeye çalışıyorlar. Bizlerin taviz vermediği en önemli şey ürün kalitesi ve lezzet. Biz hep lezzetimizle zirvede kaldık. Özellikle lahmacun ve pide kültürünün yaygın olduğu yerlerde yoğun bir şekilde şube taleplerimiz var. Biz Türk damak tadını biliyor ve pizzalarımızı buna göre hazırlıyoruz. Pizzalarımızda kullandığımız hamurumuz birçok pizzacıda olduğu gibi dondurulmuş ve uzun süreler bekletilmiş değil, taptaze olarak hazırlanıyor.

Pasaport Pizza’nın 2020 büyüme ve ciro hedeflerini paylaşır mısınız? Dünya pizza sektöründe önemli aktörler arasına girmeyi hedefliyordunuz. Pandemi süreci nedeniyle hedef ve beklentilerinizde bir değişiklik var mı?
2020 yılında hedefimiz lezzet haritamızıgenişleterek, ailemize 10 yeni il ve 30 yeni bayi katarak büyümeye devam etmek. Hizmet ve ürün kalitesi ile tüketicinin birinci tercihi olarak sürekliliği sağlayarak ilerleyeceğimizi düşünüyoruz. Covid-19 salgınının yurt içi franchise taleplerimize olumsuz yönde bir etkisi olmadı diyebiliriz. Mayıs ayı itibari ile 7 adet şubemizin açılışını yaptık. ( Malatya –Malatyapark AVM, İstanbul Kurtköy, İstanbul Maltepe park, Şanlıurfa Ceylanpınar,Diyarbakır Bismil, İzmir Bayraklı,İzmir Urla )Sözleşmeleri tamamlanan ve şu an açılış hazırlığı yapmakta olan 10 adet şubelerimiz
var ( Kayseri Kumsmall AVM,Rize Şimal AVM, Ankara Çankaya,Aydın Kuşadası, Mardin MardianAVM, Batman Petrolcity AVM, AfyonUydukent, İzmit Bağçeşme, KahramanmaraşTürkoğlu, Bursa İnegölAVM). Bunun yanı sıra sözleşme sürecinde olan 6 adet yeni görüşme yaptığımız imza aşamasına gelen bayi adayımız da mevcut.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.