Dünyanın birçok yerinde 44 bin 600’den fazla restoranıyla hızlı ve besleyici yemekler arayanlar için hizmet sunan dünyanın en büyük sandviç zinciri Subway, müşteri memnun etme tutkusuyla atılımlarına devam ediyor. Subway Ege Bölge Yöneticisi Deniz Yasemin, şirketin müşteri memnuniyetini
sürdürme başarısını ve pandemi sonrası normalleşme planlarını paylaştı. Yurt dışında iki yıldır faaliyette olan olan uygulamanın yakın zamanda Türkiye’de de başlayacağının müjdesini veren Yasemin, “Subway’e gelirken cep telefonunuzdan sipariş verebileceğiniz sistem ile kuyruğa girmeden restorana geldiğiniz anda sandviçi teslim alabileceksiniz” dedi

Türkiye’de ve dünyada Subway’ın hizmet ağını şu anda rakamlarla değerlendirir misiniz? “Başarınız başarımızdır” mottonuzun kattığı değer ve Müşteri memnuniyeti konusunda Subway’in en önemli özelliği nedir?
Subway’in en önemli özelliği operasyonun tamamı gözlerinizin önünde sizin isteğinize göre gerçekleşmesidir. Görülebilir mutfak tezgahına sahip tek restoran markası olmamızın her zaman en çok tercih edilme sebeplerinden bir tanesi de hijyene verdiğimiz önemden kaynaklanmaktadır. Her ürün siparişinden önce personellerimiz 20 saniye sıcak suyla ellerini yıkıyor ve her sandviç için ayrı eldiven kullanıyor, biz SUBWAY olarak bunu 55 yıldır yapıyoruz.

Subway’in 2020 büyüme ve ciro hedeflerini paylaşır mısınız? Pandemi süreci nedeniyle hedef ve beklentilerinizde bir değişiklik var mı?
COVİD-19 süresi içerisinde restoranlarımızın online sipariş hizmeti çok fazla talep gördü. Subway olarak bu süreç öncesinde de hijyene ne kadar çok önem verdiğimizi misafirlerimiz de bildikleri için bu süreçte siparişlerimizin yoğunluğu tabii ekstra daha da çok artmış oldu. Subway olarak 2020 yılında daha çok restoran açmayı planlamaktayız. Markamıza bu konuyla ilgili COVID-19 süresi içerisinde de çok fazla franchise adayları tarafından talepler aldık. Yıl sonuna kadar bunları değerlendirecek

Pandemi sonrası normalleşme süreci başladıktan sonra sisteminizde ne gibi değişiklikler planlıyorsunuz? Dijitalleşme sürecinin daha fazla hızlandığı bu günlerde yeni teknoloji yatırımları planlıyor musunuz?
Subway restoranlarına gelirken cep telefonunuzdan sipariş verebileceğiniz sistemimiz yurt dışında iki yıldır faaliyette. Pek yakında biz de ülkemizde bu sistemi uygulayacağız, sıraya girmeden restorana geldiğiniz anda sandviçinizi teslim alabileceksiniz. Bu sistemi yurt dışından sonra ülkemizde de 2020 yılında hayata geçirmeyi planlamaktayız.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.