Ülkemiz topraklarında doğan Vestel, dünya standartlarındaki üretim anlayışı, yenilikçi ve kaliteli ürünleri ve geniş vizyonuyla sadece ülkemizde değil global arenada da güçlü bir şirket konumunda. Sağladığı istihdam, teknoloji geliştirme yetkinliği ve ihracattan aldığı pay ile Türkiye ekonomisi için de önemli bir gücü temsil eden Vestel, günümüzde Avrupa’nın en modern ve en güncel teknolojiyi kullanan üreticileri arasında üst sıralarda yer alıyor. Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu, Vestel Pazarlama İletişimi & Perakende Pazarlama Grup Müdürü Feza Turunçoğlu ve Vestel Pazarlama Grup Müdürü Evren Koç bizlere Vestel’de yaşanan teknolojik gelişmeleri ve hedeflerini anlattılar.

Vestel, geçtiğimiz yıldan bu yana “Vestel’le Olur Neden Olmasın?“ diyerek yepyeni bir stratejiyle tüketiciyle buluşuyor. Bizlere bu stratejinizin ardındaki felsefeyi ve hedefi anlatır mısınız?

Vestel olarak kurulduğumuz günden bu yana Türkiye’de pek çok ilke imza attık. Hem ürettiğimiz teknoloji hem de tüketicilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetlerle “bu kadarı da olmaz” denilecek birçok projeyi başarıyla hayata geçirdik. Biz bunların aralarına yenilerini eklemek için her gün aynı heyecan ile çalışmaya devam ediyoruz. Teknolojilerimiz her eve girsin, herkese ulaşsın, hepimizin daha konforlu anları olsun istiyoruz. Bu hedefle her zaman tüketicimizin hayatını kolaylaştırmaya odaklanıyor ve günlük hayatlarında en büyük destekçisi olmayı hedefliyoruz. Tüm bu sebeplerle her defasında aynı cümleyi kuruyoruz: “Vestel’le olur, Neden Olmasın?” Bu söylem bizim için teknolojide, perakendede, hizmette, üründe; kısacası Vestel markasının her alanında bir kilometre taşını ifade ediyor. “Neden Olmasın?” sürecine sadece bir proje değil, var olduğumuz her alana yayılan bir felsefe olarak bakıyoruz. Bu hedef ve inançla; yenilikçi ürünlerimiz, sosyal sorumluluk faaliyetlerimiz, müşteri hizmetlerimiz, spora ve sanata yaptığımız desteklerle birlikte hem tüketicimize hem de ülkemize fayda yaratmaya devam edeceğimize inanıyoruz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.