“TEKNOLOJİ YATIRIMLARIMIZ İLE KUSURSUZ MÜŞTERİ DENEYİMİ YARATIYORUZ”
Yeni trendlere öncülük ederek sektörüne ilham veren Evidea, yatırımlarıyla güçlü büyümesini sürdürüyor. Yarattığı kusursuz müşteri deneyiminde yeni teknolojilerin sunduğu tüm imkanları değerlendiren şirket, sektörünün ilk yapay zeka asistanı İdea. AI ile tüketicilere yepyeni bir alışveriş deneyimi yaşatıyor. Müşterileriyle uzun vadeli ilişkiler kurmayı önceliklendiren Evidea, yeniliklere açık vizyonuyla başarıyı yakalıyor. Business Türkiye okuyucuları için sorularımızı yanıtlayan Evidea Pazarlama Direktörü Sevde Yıldırım Gezer bizlere teknoloji alanında yaptıkları yatırımları ve pazarlama stratejilerinin detaylarını aktarıyor.
Gelişen ve hızla değişen dinamikler çerçevesinde, organizasyonunuzun büyüme stratejilerinde dijital dönüşüm, yapay zeka ve veri analitiği gibi çağımızın önemli enstrümanları nasıl rol oynuyor?
Bu alandaki yatırımlarınızı nasıl yönlendiriyorsunuz? Günümüzde sadece perakende sektöründe değil tüm sektörlerde dijital dönüşüm, yapay zeka (AI) ve veri analitiğinin çok kritik roller oynadığını görüyoruz. Bu teknolojiler, müşteri beklentilerini daha iyi anlamaktan tedarik zinciri optimizasyonuna kadar geniş bir alanda rekabet avantajı sağlarken, sürdürülebilir büyümenin temel taşını oluşturuyor. Bugün tüketici beklentilerini anlamak ve alışveriş deneyimlerini buna göre geliştirmek artık sadece bir seçenek değil, bir zorunluluk haline geldi. Müşteri deneyimini sürekli iyileştirmek, kişiselleştirilmiş hizmet sunarak her müşteriye özel alışveriş geçmişine göre önerilerde bulunmak, sorunların hızlı çözümü için etkili bir şikayet yönetim sistemi oluşturmak ve müşteri geri bildirimlerini toplayarak hızlı aksiyon almak gibi mutlaka sıkı şekilde takip edilmesi gereken süreçlerin hepsi için teknoloji ile veri analitiğinden yararlanıyoruz. Tüm bunların yanı sıra yeniliklere açık bir marka olarak, yapay zekayı iş süreçlerimizde etkin şekilde kullanıyoruz. Bu kapsamda geçtiğimiz yıl perakende sektörünün ilk yapay zeka asistanı İdea. AI’yi hayata geçirdik. İdea. AI, “Bu alandaki ürünleri ben seçtim” temasıyla Evidea mağazalarında seçtiği ürünlerle evleri kendi tarzıyla buluşturuyor ve tüketicilerimize yepyeni bir alışveriş deneyimi yaşatıyor. Mağaza içerisinde sofralar kuran, dekorasyon ipuçları veren ve evlerinin tarzını değiştirmek isteyenlere ilham veren İdea, alışveriş deneyimini daha eğlenceli ve ilgi çekici hale getirerek tüketicilere rehber oluyor. Kısacası, çağımızın gerekliliği olan teknoloji Evidea’nın da vazgeçilmezleri arasında. Evidea olarak, bu alana yatırım yaparak gerçekleştirmek istediğimiz ve üzerinde çalıştığımız projelerimiz bulunuyor.
”Müşterinin alışveriş geçmişini, beğenilerini ve ihtiyaçlarını takip ederek ve ona özel önerilerde bulunarak sadakat oluşturmak çok kıymetli. Evidea olarak, pazarlama stratejimizde müşterilerimizle uzun vadeli bir ilişki kurmayı önemsiyoruz.”
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.