Basit, Rahat ve Hızlı Alışverişi Tercih Ediyorlar
Her şeyin hızlı olduğu bir dönemde dünyaya gelen Z kuşağı, satın alma tercihlerinde de aynı özelliği arıyor. Öte yandan paralarının karşılığını aldıklarını bilmeleri de önemli. Ürün seçerken önceliklerini “kullanılabilirlik, rahatlık ve değer” olarak sıralıyorlar. Dijital alışveriş yaparken karmaşıklığı ortadan kaldıran, basit teslimat ve hızlı ödeme se – çenekleri de tercihlerini etkiliyor.

Reklam İstemiyorlar
Bir müşteriyi hedeflemenin en hızlı yolu şirketlerin reklamlara yatırım yapmasıydı. Ancak artık sürekli mesajlarla ve reklamlarla müşteri çekmeye odaklanan geleneksel pazarlama yöntemleri işe yaramıyor. Geleceğin müşterisi bu stratejilerden rahatsız oluyor. Bu nedenle de karşılarına çıkan reklamları “atlıyor”. Onları etkilemek için daha incelikli reklam stratejileri gerekiyor.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.