DİJİTAL PAZARLAMADA ANADOLUJET ÇAĞI

Şirketlerin, dijital kanalları kullanarak tanıtımlarını yaptığı, bilinirliklerini artırdığı ve ürün satışlarını gerçekleştirdiği, düşük maliyetli olmasına karşın oldukça etkili ve verimli bir pazarlama yöntemi olan dijital pazarlama havacılık sektöründe önemli bir yere sahip. E-tica- retin hayatımıza girmesiyle yepyeni bir boyut kazanan dijital pazarlama kanalları ile havayolu şirketleri yolcuları ile arasında geniş bir iletişim ve etkileşim ağı oluşturuyor.

Mobil uygulamalar, internet ve sosyal medya aracılığı ile kullanıcıların hızla değişen tüketim alışkanlıklarına mil programları, sosyal medyada duyurulan kampanyalar ve dinamik etkinliklerle cevap veriyor. Kullanıcı geri dönüşümlerinin anlık olarak alınabildiği dijital plat- form sayesinde müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik geliştirme yapabiliyorlar.

Sosyal medyada aldığı geri bildirimlere robotik ve tekdüze cevap vermek yerine empati kurarak yolcularıyla arasındaki duygusal bağı koruyan AnadoluJet, dijital ortamdaki aktif rolüyle bu bağı güçlendiriyor. Akıllı mobil internet platformunu en etkin şekilde kullanan markamız kullanıcılarına, uçuş öncesi, sırası ve sonrası tüm işlemlerini rahatça gerçekleştirebilecekleri dijital teknolojiyi üretip geliştirerek online kanallarda erişebilecekleri yeni fırsatlar sunuyor. Teknolojik trendlere göre yeniden tasarlanan web sitesi www.anadolujet.com, kullanıcılarına biletleme ve rezervasyon işlemlerinin yanı sıra check-in esnasında koltuk satın alma, ilave bagaj ve spor ekipmanları satın alma işlemlerini havalimanında sıra beklemeden bir tık’la gerçekleştirme imkânı tanıyor.

Ayrıca, geliştirilmiş yeni ara yüzü ile kullanım kolaylığı sağlayan web sitesi ve mobil uygulaması üzerinden kullanıcılar ücretli koltuk satın alma ve araç kiralama hizmetlerinden de faydalanabiliyorlar. Online kanallardaki geliştirme çalışmalarına ara vermeden devam eden AnadoluJet, 2019 yılında web sitesi ve mobil uygulama kullanıcılarının karşısına sürpriz yeniliklerle çıkmaya hazırlanıyor.