Konu Sağlıksa varbi bildiğimiz!

Tüketici olarak yakından tanıdığımız; Durex, Veet, Finish, Calgon gibi markaları bünyesinde bulunduran Reckitt’in işveren markasına dair güncel başlıkları değerlendirdiği varbi bildiğimiz podcast kanalı, Durex’in ses getiren kampanyası “Lisa Ann ve Rocco’dan Tüyolar”ın yaratıcılarını ağırladı.

Daha temiz ve sağlıklı bir dünya yaratma amacı doğrultusunda faaliyetlerini sürdüren Reckitt, Durex markası öncülüğünde gençler için doğru ve güvenilir bir cinsel sağlık kaynağı oluşturabilmek adına  “Lisa Ann ve Rocco’dan Tüyolar” kampanyasını hayata geçirdi.

Kampanyanın yaratıcılarından Reckitt Sağlık İş Birimi Durex Kıdemli Marka Müdürü Burçin Corga, Havas İstanbul Dijital Grup Lideri Zihni Başsaray ve Yaratıcı Grup Lideri Umut Karacaoğlu, proje boyunca yaşadıkları anları keyifli ve samimi bir dille aktardı.

Regülasyonların çok sıkı, hareket alanın kısmen dar olduğu cinsellik ve sağlık gibi önemli bir alanda; gençlere kaynak niteliğinde oluşturdukları proje için cesur adımlarla yola çıkan ekip, gerek ürün ismiyle gerekse eğitici ve eğlendirici içeriklerle yarattıkları yolculuğun perde arkasını bu podcast’te bizlerle paylaşıyor.

#FreedomSucceed ruhu ile özgürce adımların atıldığı ve Durex Türkiye’nin cinsel sağlık yönünden gençlere örnek teşkil edecek projesinin detaylarını dinlemek için hemen tıklayın.