“COFFECONES, KAHVE SEKTÖRÜNDE FRANCHISE SİSTEMİ İLE BÜYÜMEYE DEVAM EDİYOR”

Neslim Güngen, güzellik sektöründe başladığı girişimcilik macerasında, artık CoffecoNes ile kahve franchising vermeye başladı ve pazardaki yarışta ben de varım dedi. Kurduğu yerli kahve zinciri ile şubelerine ürün transfer eder duruma gelen Güngen, “Batılı rakiplerimize meydan okuyoruz” dedi. 2017 yılında kurulan ve şu anda Türkiye’nin neredeyse her şehrinde ismini var eden Neslim Güngen, yepyeni bir ekosisteme dahil oldu ve kahve sektöründe franchise vermeye başladı. “Güzellikte başarımızı kanıtladığımız franchise modelini kahve sektörüne taşıdık” şeklinde ifade eden Güngen, CoffecoNes markasının “uygun fiyatlı lezzetli kahve deneyimi” ilkesini müşteri memnuniyeti için kullandıklarını dile getiriyor. Türkiye’nin yerli kahve zinciri olarak CoffecoNes ile kahve sektörüne ve Türkiye’ye yönelik gelişmeleri yakından takip ettiklerini ve Batılı rakiplerle yarışmak için kaliteden de ödün vermediklerini ifade ediyor. Markanın kurucusu Neslim Güngen, Business Türkiye okuyucuları için sorularımızı yanıtladı:

CoffecoNes markası olarak bu sektördeki konumunuzdan kısaca bahsedebilir misiniz? Kahve sektörüyle ilgili gelecek planlarınız neler?

CoffecoNes olarak ulaştığımız marka bilinirliği ve güvenin kahve sektöründeki devamı konumunda. Son bir yıldır altyapı çalışmaları devam eden ve dört şubesiyle franchise almaya başlayan marka, Türkiye’de kahve kategorisinde pazarın önemli oyuncularından biri olmayı hedefliyoruz. Dünyada kanıtlanmış “uygun fiyatlı lezzetli kahve” modeli, Türkiye’de başarılı bir şekilde uygulanan bir sisteme dönüştürebilmiş olması da kahve sektörüne girmek isteyen yatırımcılar tarafından talep görme sebeplerinden biri haline geliyor.

Kahve içmenin, Türkiye’de önemli bir günlük alışkanlık olduğunu biliyoruz. Güzellik sektöründen sonra bu sektöre yönelmenizin bununla bir ilgisi var mı?

Başta Türk kahvesi olmak üzere, kahve bizim günlük alışkanlıklarımızın önemli bir parçası. Güne başlarken içilen kahveden akşam yemeğinden sonra içilen kahveye, her yaş grubundan insan kahve tüketimine büyük bir önem veriyor. Artık insanlar, günlük tüketim alışkanlıklarına çok fazla harcama yapmak istiyor. Gelir ve gider arasındaki dengesizlik, dışarıda tüketilen kahve sayısını azaltmaya devam ederken, başta Z kuşağı olmak üzere aslında tüm Türkiye’ye lezzetli kahveyi uygun fiyata satın alabilecekleri bir marka sunuyoruz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.