DÜNYANIN EN BÜYÜK FRANCHISE MARKASI SUBWAY

1000 dolarlık yatırımla kurulan Subway, müşterilerinin zevkine uygun hazırladığı sandviçleri, enfes kurabiyeleri, taze ve kaliteli ürünleriyle bugün dünya üzerinde 55 binin üzerinde restorana ulaştı.
Türkiye’nin hemen hemen her bölgesinde de bulunan Subway, ailenin bir parçası olmak isteyenlere yer seçimi, mimari çizim, ürün tedariki, personel seçimi ve eğitimlerle destek oluyor. 17 yaşındaki bir girişimcinin adımıyla başlayan Subway yolculuğunu Subway BDA’sı ve Ortadoğu, Afrika, Güney Asya Ülkeleri Satın Alma Yönetim Kurulu Üyesi Deniz YASEMİN anlattı.

 Subway ile yolunuz nasıl kesişti? Bize kendinizi anlatır mısınız?

Genç yaşta çalışmaya başladığım hizmet sektöründen, profesyonel yöneticiliğe kadar uzanan iş hayatımda yurt dışı seyahatlerim sırasında hemen hemen bütün ülkelerde olan Subway
markasını çok yakından tanıma fırsatım oldu. Daha sonra bu markayı araştırdığımda oldukça profesyonel, güven veren ayrıca bol çeşitli lezzetiyle her kültüre hitap eden bir marka olması
sebebiyle de Subway ile olan yolculuğumuza 2008 yılında İzmir Agora AVM’de kendi şubemi açarak başlamış oldum. Bir franchise olarak ürün çeşidi, sos çeşitleri, ekmek çeşitleri ve diğer ürün çeşitlerimizde Türkiye müşterisine nasıl daha iyi hizmet ve kalite sunabiliriz düşüncesi ve Amerika’daki yöneticilerimizin de takdiriyle hem Türkiye’den satın alma Yönetim Kurulu Üyesi olarak, hem de Ege Bölgesi Master Franchise olarak bugün de görevime devam etmekteyim.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.