”EYEBRAND” SERTiFiKALI BiR MARKA OLMAKTAN GURUR DUYUYORUZ

Müşteri dinamiklerindeki değişimleri öngörerek, müşterilerinin finansal ihtiyaçlarına özel yeni ürünler ve kanallar geliştiren Akbank, bir çok teniliği Türk bankacılık sektörüyle buluştur- maya devam ediyor. Ülkemizi geleceğe taşımada öncü rol üstlenen banka, günümüz dünyasının en önemli konula- rından olan dijitali hem bireysel hem tüzel müşterileri için deneyimin ayrılmaz bir parçası olarak konumlandırıyor. BlindLook ile önemli bir iş birliğine imza atarak, görme engelli müşterilerinin de bankacılık işlemlerini özgürce ya- pabilmelerine olanak yaratan bankanın gelecek hedeflerinin arasında herkesin eşit imkanlarla bankacılık hizmetlerine ulaşmasını sağlamak yer alıyor. Sorularımızı yanıtlayan Ak- bank Bireysel Bankacılık ve Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, “Juzdan” uygulamalarını ve 2023 yılı için “dijital” hedeflerini Business Türkiye okuyucu- larına aktarıyor.

Bankacılık sektöründe mobil bankacılık, kullanıcılara uçtan uca tüm bankacılık ürün ve servislerini sunan uy- gulamalarıyla gün geçtikçe kapsama alanını genişletiyor. Bu anlamda, öncelikle mobil bankacılığına dair gündem konularını sizden dinleyebilir miyiz? Akbank Mobil uy- gulamanızla ilgili özellikler ve gelişmeler ne yönde iler- liyor?

Türk bankacılık sektöründe mobil bankacılık uygulamaları çok kapsamlı bir yapıya kavuştu. Yüzlerce fonksiyonu ba- rındıran, müşterilerine uçtan uca tüm bankacılık ürün ve servislerini sunan, tek durakta tüm finansal işlemlerinizi gerçekleştirebileceğiniz çok güçlü uygulamalar mevcut. Çok daha önemlisi ise bu uygulamaların müşterilerimizle kurdukları etkileşimin sıklığını ikame edebilecek başka bir mecramız olmaması. Örneğin, Akbank Mobil uygulamamı- za aylık giriş sayısı 2019 başına kıyasla 2,5 kat arttı. Bu, yılda milyarlarca kez etkileşim anlamı taşıyor. Bu nedenle banka- lar açısından mobil bankacılık uygulamaları vazgeçilmez. Bu alana tüm bankaların yatırım yapmaya, yeni servisler ha- yata geçirmeye ve kullanıcı deneyimini iyileştirmeye devam edeceğini rahatlıkla söyleyebiliriz. Bizler de Akbank Mobil’i bu doğrultuda güncellemeye de- vam ediyoruz. Örneğin, yakın zamanda kredi kartı baş- vuru süreçlerimizde sektörde fark yaratacak ve sektörü de ivmeleyecek bir iyileştirme yaparak, kredi kartı başvuru sü- recimizin uçtan uca ortalama 8 saniyede tamamlanmasını sağladık. Göz açıp kapamak kadar kısa bir sürede yapılan başvuru sonrasında, müşterilerimiz onaylanan kartlarına da uygulamamız üzerinden erişebiliyor ve internet alışve- rişlerinde, mobil ödemelerde fiziki kart onlara ulaşmadan kullanabiliyor. Ayrıca Akbank Mobil’e giriş yapan müşte- rilerimizi kişiselleştirilmiş deneyim sunmayı hedefleyerek yarattığımız iletişim alanı ile karşılıyoruz. Müşterilerimiz ile konuşabildiğimiz bu alanı tasarlarken bankacılık işlemleri- ni zahmetsizce ve daha da hızlı yönetebilmelerini sağlayan bütünsel yaklaşımla ilerledik. Müşterilerimizin özel gün- lerini kutlamanın yanı sıra ihtiyaç anında karar vermesini kolaylaştıracak finansal hareketlerine yönelik akıllı ipuçları, hatırlatma ve bilgilendirici içerikler, müşterilerimizin fayda- sını göz önünde bulundurarak planlanan özel kampanya ve ürün tekliflerini doğru zamanlama ile sunuyoruz. Müşteri- lerimizden aldığımız olumlu yanıtlar ve yorumlar ile içerik setimizi daha da geliştirebilmek için çalışmalarımıza devam ediyoruz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.