Araç kiralama sektörüne farklı bir bakış açısı getiren Garenta, aynı farkı ikinci el piyasasında liderliğe oynayan ikinciyeni.com platformunda da sürdürüyor. Anadolu Grubu ve Türkiye’nin otomotiv sektöründeki en köklü markalarından olan Çelik Motor’un bünyesinde yer alan Garenta ve ikinciyeni.com, ülkemizde birçok ilke imza atarken, global marka olma vizyonlarını da başarıyla sürdürüyor. Gün geçtikçe dijital alt yapılarını daha da sağlamlaştıran iki marka da; sektörlerinde yeniliğe açık, dinamik, kullanıcı ihtiyaçlarına hızla geri dönen ve çevreye duyarlı projeleriyle başarılı işlere imza atmayı sürdürüyor. İki markanın Genel Müdürlüğünü başarıyla sürdüren Emre Ayyıldız sorularımızı yanıtladı ve bizlerle şirketin yeni projelerini, hedeflerini ve stratejilerini paylaştı.

Geçtiğimiz yıldan itibaren başlayan zorlu süreçte müşteriye ulaşma anlamında uygulamalarınızda nelere dikkat ediyorsunuz? Garenta ve ikinciyeni.com olarak, özellikle bu dönemde müşterilerinize sağladığınız imkânlar ve finansal kolaylıklar için hangi çalışmalar içerisindesiniz?

Salgın, sağlık ve toplumsal hayatı etkilediği gibi müşteri değer ve davranışlarını da etkiledi. Ortaya çıkan “yeni müşteri” profili dijital dönüşümü hızlandırdı. Teknolojiyi daha etkin kullanan, çevre duyarlılığı artan, bütçe kontrolünü artıran, fayda odaklı bir müşteri profili oluştuğunu söyleyebilirim. Dijital dönüşümün bu kadar hızlandığı bir dönemde, MOOV ve ikinciyeni.com gibi tam dijital altyapısı olan iki markamızın sunduğu avantajı yaşıyoruz. Bu altyapıyla müşteri beklentilerini her zaman anlık olarak görebiliyor ve çözüm üretebiliyoruz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.