“MARKA HEDEFLERİMİZE GÜÇLÜ DİJİTAL ALTYAPIMIZ İLE ULAŞIYORUZ”

Otomotiv sektörünün güçlü ismi Özgörkey Otomotiv, köklü geçmişinden aldığı tecrübeyle kalite ve prestijinden ödün vermeden başarılarını sürdürüyor. Çevreye karşı sorumluluğunun bilinciyle sürdürülebilirliği hedeflerinin bir parçası haline getiren şirket, elektrikli otomobil serileriyle de dünyanın geleceğine yatırım yapıyor. En son Denizli’de açtıkları BMW’nin en yeni konsept showroom’u ile dikkatleri çeken Özgörkey Otomotiv, Manisa, Aydın, Uşak gibi çevre illerdeki BMW tutkunlarına da ulaşmayı hedefliyor. Özgörkey Otomotiv Satış Dispozisyon ve Pazarlama Yöneticisi Pelin Çelik sorularımızı yanıtlıyor ve yeni projelerini paylaşıyor.

Otomotiv sektörünün öncülerinden Özgörkey Otomotiv’de uzun yıllardır devam eden başarılı kariyer hayatınızın detaylarını sizden dinleyebilir miyiz?

11 yıldır Özgörkey Otomotiv’de çalışıyorum. Satış dispozisyon uzmanı olarak göreve başladım. Şu an hem satış dispozisyon hem de pazarlama yöneticiliği görevlerini yürütüyorum. Güçlü ve dinamik bir ekibimiz var. Aslında görevlerim 2 ayrı departmanı içeriyor ancak konumuz ortak: “otomobiller”. Sıfır araç kategorisinde BMW, MINI, Jaguar, Land Rover, BMW Motorrad markalarını temsil ediyoruz. Kullanılmış oto departmanımızda ise her marka model otomobili alıp satıyoruz. Dispozisyonda satış ile ilgili tüm operasyonel süreci bizler yürütüyoruz. Otomobil siparişleri, otomobillerin lojistikleri, ÖTV plaka işlemleri, raporlar gibi kritik işlemleri yapıyoruz. Pazarlama tarafında ise dijital dünya iletişimleri, sosyal medya yönetimi, müşteri davetleri, sponsorluklar, temsil ettiğimiz tüm markaların kurumsal kimlik çalışmaları gibi başlıklar yer alıyor.

Yeni dönem sürdürülebilir ve çevreye dost elektrikli otomobillere olan talep artıyor, şirket olarak bu trendi nasıl değerlendiriyorsunuz? Geleceği nasıl olacak?

Sürdürülebilirlik konusu hem Özgörkey Otomotiv hem de temsil ettiğimiz markalar için çok önemli. Hatta özellikle son dönemlerde de işimizin bir parçası diyebiliriz. Adımlarımızı atmadan önce kesinlikle sürdürülebilir, doğaya uyumlu ve çevreye zarar vermeyen malzemeler kullanmaya çalışıyoruz. Karton poşetlerimizi, geri dönüşen bez çantalarla değiştirdik. Hediye ürün kutularımızı kraft geri dönüşen malzemeden yaptırıyoruz. Karton bardakları artık asla kullanmıyoruz. Bahçemizde çok güzel ağaçlarımız ve bitkilerimiz var ve onlara çok iyi bakıyor, büyütüyoruz. Tüm bunların dışında ise en öne çıkan konu başlığımız elektrikli otomobillerimiz. BMW ix, i4, ix3 MINI elektrikli, Jaguar i-Pace modellerimiz ile çevreye duyarlıyız. Atmosfer için iyi şeyler yapıyoruz. Sıfır emisyon, sıfır ses ve heyecan verici sürüşler vadediyoruz. Ayrıca artık sadece otomobiller değil BMW elektrikli motosikletimiz CE 04 de portföyümüzde yer alıyor.

Her süreçte büyüme grafiğini başarıyla yükselten bir şirket olarak gerek teknolojik altyapınız gerekse sürekli güncellenen hizmetlerinizle öne çıkıyorsunuz. Bu özelliğinizle, yeni dönemde geliştirdiğiniz farklı ve yaratıcı projeleriniz neler?

İçinde bulunduğumuz şartlar, anlık karar verip, hemen uygulamaya geçmeyi gerektiriyor. Hızlı olan kazanır. Tabii ki teknolojik altyapımız ve her yeniliğe uyum sağlayan sistemlerimiz ile bizler hep en günceli yakalamaya çalışıyoruz. Denizli’de yeni açtığımız şubemiz BMW’nin en yeni konsept showroom’u oldu. Ayrıca İzmir şubemizde Tehad iş birliği ile elektrikli araçlar ve şarj istasyonları semineri gerçekleştirdik. Çeşme Alaçatı’daki Tasting etkinliğinde de yerimizi aldık. Bu yeni dönem iş birliğimizde, otelcilikte sürdürülebilirlik ve atıksız sofra konularına değindik. Önümüzdeki günlerde de yine elektrikli araçlarla ilgili güzel aktivitelerimiz olacak.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.