Geçtiğimiz ekim ayı itibarıyla Boyner’de Büyük Mağazacılık Omni-Channel Genel Müdürü olarak kariyer hayatınıza devam etmektesiniz. İlgili tüm süreçlerin “Omni bakış açısı” ile yönetiminden sorumlusunuz. Bizlere bu bakış açısını ve gerekliliklerini anlatır mısınız?

Teknoloji ile birlikte değişen müşteri beklenti ve ihtiyaçlarına cevap verebilmek adına omni-channel odaklı yaklaşım daha da önem kazandı. Biz de Boyner’de uzun süredir her kanalda kullanıcıyla aynı dili konuşarak bir bütünlük yaklaşımıyla stratejimizi oluşturuyoruz. Fiziksel ve dijital tüm kanallarda zengin ve farklı müşteri deneyimini “All-Line” olarak adlandırdığımız stratejimiz doğrultusunda şekillendiriyoruz. “All-Line” ile kanal bağımsız, zengin ve farklı müşteri deneyimi ve mutluluğunu hedefliyoruz. Bu hedef ve yaklaşımla tüm süreçlerimizi yeniden ele aldık ve elimizdeki en değerli kaynak insan kaynağı olduğu için Boyner IQ’yu hayata geçirdik. Teknoloji hedef ve vizyonumuzun yanında teknoloji alanında uzmanlaşmış insan kaynağına yatırım ve bu kıvılcımla başlayacak bir bütünsel teknolojik dönüşüm sürecindeyiz. Boyner bugün bir perakende şirketi olsa da beş yıl içinde bir teknoloji şirketi olacak şekilde çalışıyor ve tüm adımlarımızı bu hedefe doğru atıyoruz. Şu ana kadar perakende sektöründe hep öncü olduk, örnek alınan işler yaptık ve bundan sonra da teknoloji vizyonumuzla hayata geçireceğimiz yeni projelerle sektörün teknoloji önderlerinden biri olacağız. Bu süreçte de her zaman olduğu gibi odağımızda müşterilerimiz ve onların mutluluğu olacak. Veri ve veri analizi, makine öğrenmesi, yapay zeka, nesnelerin interneti, müşteri mutluluğu ve deneyimi, stratejimizin merkezindeki konular olacak. Boyner IQ geliştirdiği çözümlerle perakende sektörünü dönüştürecek yeniliklerin merkezi haline gelecek. İçinden pek çok yeni liderin yetişeceği bir inovasyon ve teknoloji okulu olacak.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.