LinkedIn, profesyonel iş yaşamında giderek önemi artan ve dünyada en çok tercih edilen profesyonel sosyal paylaşım platformu konumunda. Ülkemizde ise Suit Your Job, bu platformda bireylerin ve kurumların kendini en iyi şekilde temsil etmesi, yeni fırsatlar yaratmaları ve daha fazla kişi ile bağlantı kurmaları için birçok alanda hizmet veriyor. Profesyonel ön yazı ve özgeçmiş hazırlanması, LinkedIn profili hazırlanması, mevcut LinkedIn profili düzenlenmesi ve optimizasyonu, Linkedln kullanıcı eğitimleri gibi alanlarda hizmet veren Suit Your Job’ın kurucusu Aysu Bilgin Çeçen, söz konusu platformla ilgili bilmemiz gerekenleri ve yaptıkları çalışmaları bizlerle paylaştı.

Şirketinizde Linkedln profili ve özgeçmiş hazırlanması gibi konularda hizmet veriyorsunuz. Bu işin incelikleri nelerdir? Nasıl bir çalışma planı uyguluyorsunuz? Söz konusu Suit Your Job platformunu bizlere anlatır mısınız?

Bireysel profil ve özgeçmiş hazırlanması hizmetimizde en önemli nokta, hizmeti alan kişiyi tanıyabilmemiz. Bu nedenle özgeçmişi yazmak üzere ekibimizden atanan kişi hizmeti alan kişi ile öncelikle iletişime geçiyor. Kendisini daha iyi tanıyabilmemiz adına oluşturduğumuz detaylı formumuzu ileterek gerekli tüm bilgileri aldıktan sonra tekrar telefon görüşmesi ile eksiklerin üzerinden geçiyor ve amaçlarına yönelik bilgi ediniyoruz. Hem özgeçmiş hem de LinkedIn profili için kişinin geçmiş deneyimleri kadar gelecek hedefleri de çok önemli. Bu bilgilerin ışığında onu temsil eden, hedeflerine uygun ve gerekli tüm anahtar kelime çalışmaları yapılmış profesyonel bir özgeçmiş ve LinkedIn profili teslim ediyoruz. Ayrıca; LinkedIn kullanıcı eğitimi de vererek ömür boyu kullanabilecekleri bir özgeçmişin yanında iyi bir LinkedIn kullanıcısı olmalarını sağlıyoruz. LinkedIn profilini hazırladığımız kişiler ise yeni mezunlardan, beyaz yakalı olarak şirketlerin her kademesinde çalışan C level dahil pek çok profesyonel, kobi sahipleri ve start up kurucularına kadar iş hayatında aktif yer alan, yer almak isteyen her sektör ve ünvanı kapsıyor.

Linkedln, dünya ve ülkemiz genelinde en çok tercih edilen profesyonel sosyal paylaşım platformlarından biri. Sizin de, bu platform üzerinden, bireysel ve şirket özelinde çalışmalarınız mevcut. Genel olarak Linkedln’in kişilere ve şirketlere özel katkıları nelerdir? Söz konusu uygulama üzerinden hangi konularda yardımcı oluyorsunuz?


Kurumsal hizmetimiz de aynı şekilde ön görüşme, bilgi formu ve bilgilendirme toplantısı ile ilerliyor. Tüm süreçlerimizde müşterilerimiz ile dirsek temasında oluyoruz ve gerek içerik gerekse bireysel hesap yönetiminde her ay planlı olarak ilerliyoruz. Kurumsal anlamda yaptığımız çalışmalarda hem kurumun LinkedIn profilini hazırlayıp yönetiyoruz hem de anlaşma dahilinde kurumun üst düzey yöneticilerinin profillerini yönetiyoruz. Bu sayede bireysel yönden ağ genişletilmesi ve doğru kişilere ulaşılmasını sağlıyoruz; kurumsal yönden ise iyi bir marka yönetimi gerçekleştiriyoruz. LinkedIn diğer tüm sosyal mecralardan daha farklı dinamikte yönetilmesi gereken bir platform. Bana göre şirketlerin yaşayan web siteleri diyebilirim. Dolayısı ile konu sadece pazarlama departmanı ya da insan kaynakları departmanı ile ilerlemiyor. Kurumların profil yönetimlerini 360 derecelik açıyla iç-dış müşteri, teknoloji, inovasyon dahil tüm alanları ile ele alarak yönetim gerçekleştiriyoruz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.