BİR TEK DİLEĞİM VAR MUTLU OL YETER

Şunu asla unutmayın, ‘‘Tüketici içinde bulunduğu durumu değil, içinde bulunmayı hayal ettiği dünyaya götürülmek ister”. Muhtemelen müşterilerinizi mutsuz etmek istemezsiniz. O zaman siz de bu yazıyı okuduktan hemen sonra müşterilerinizi mutlu etmek için neler yapabilirsiniz diye hemen düşünmeye başlayabilirsiniz. Sosyal medya hesaplarınızdan #BanaGöreMutluluk hashtagine siz de kendi mutluluk tarifinizi yazarsanız ben de çok mutlu olurum. Eğer benim mutluluk tarifimi merak ediyorsanız #BanaGöreMutluluk, canım ailem ve Fenerbahçe’dir. Sevgiyle, Mutlulukla, Aşkla kalın…

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.