“Ä°Åž DÃœNYASININ KAVRAMLAR ÇAÄžI: 2024 VE STRATEJÄ°LERÄ°”

Şirketler için her geçen yıl bir öncekinden daha dinamik ve çevik olmayı gerektirirken, iş dünyasıyla ilgili yeni bakış açılarını da beraberinde getiriyor. Kurumsallığın geleneksel çizgisi yerine, dönemin getirdiklerinin yarattığı kırılma noktalarından kendilerine yeni vizyon yaratan şirketler, geleceğe uzanan başarıya da imza atıyor. İş dünyası potansiyelini yeniden keşfediyor. Varolanı korumanın ötesinde varlıklarını ve dünyaya etkilerini yeni bir gözle değerlendiren şirketler dönüşümü bir fırsat olarak değerlendiriyor. Onlar sadece yeni bir yıla giriş yapmıyor, bugünden geleceğe uzanan yolu da şekillendiriyor. Yeni dinamiklere hızla uyum sağlıyor, her yeni yılın çantasında taşıdığı kavramları da kendi pencerelerinden değerlendiriyor. Çeviklik, esneklik, uyum, dönüşüm, sürdürülebilirlik, yaratıcılık, liderlik gibi kavramlar son yıllarda şirketler için yeni anlamlar taşıyor ve her bir kavram şirketin kendi özelinde yeniden değer kazanıyor. Biz de iş dünyasının ekseni doğrultusunda öne çıkan kavramlar her yıl hızla değişirken 2024 için öne aldıkları kavramları, alanlarında başarılı liderlere sorduk. Hangi kavramın yeni yılda şirketleri için öne çıkacağını değerlendiren liderler, bu kavramlar üzerinden geliştirdikleri stratejileri ve hedeflerini Business Türkiye okuyucularına aktardı.

DeÄŸerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.