Sosyo-ekolojik bir süreç olan sürdürülebilirlik için kısaca, kendi ihtiyaçlarımızı, gelecek nesil- lerin ihtiyaçlarını da göz önüne alarak değerlendirmek ve potansiyelleri kullanarak dengeli bir ortam yaratmak diyebiliriz. Günümüzde artarak yaşanan çevresel bozulma, iklim deği- şikliği, aşırı tüketim, nüfus artışı gibi faktörler dengeleri bozarken, merceğimizi çevirdiğimiz iş dünyasında da bu konuya olan duyarlılık hızla artmakta. Kurumsal sürdürülebilirlik ile şirket- lerin sadece kâr elde etme amacıyla hareket ettiği günler oldukça geride kaldı. Artık şirketler, sürdürülebilir iş modellerine yönelerek, stratejilerini ve hedeflerini bu anlayış doğrultusunda oluşturuyorlar. Biz de tam bu noktada, konuyla ilgili düşüncelerini öğrenmek ve sürdürülebilir- lik strateji süreçlerini iş dünyasının önemli yöneticileriyle konuştuk, sürdürülebilirlik hakkındaki gelecek vizyonlarını ve projelerini Business Türkiye ile paylaştılar.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.