Türkiye’nin lider teknoloji şirketlerinden Vestel, teknoloji alanındaki tecrübesini dijitalleşme ile topluma fayda sunan kampanyalarda da gösteriyor. Vestel yeni iletişim stratejisi “Vestel’le Olur Neden Olmasın” ile olmaz denileni olduran çalışmalar hayata geçirmeye devam ediyor.

Vestel’in güçlü ve akıllarda iz bırakan işlerinde imzası olan isimlerden olan Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu Vestel’in 2021 faaliyetlerini pay- laştı. Uylukçuoğlu “Vestel olarak olumlu gelişmelerle dolu bir çalışma yılı- nı geride bıraktık. 2021 yılı başında yeni iletişim çalışmamız olan “Vestel’le Olur Neden Olmasın”ı hayata geçirdik. Tüketicilerimizin hayatını kolaylaş- tırmak ve onların daha iyi bir hayat sürdürebilmeleri için çalıştık. “24 Saatte Teslim”, vestel.com.tr’deki kişiselleştirilmiş hizmetler, dijitalleşme süreçleri, kampanyalarımız ve özellikle spor yatırımlarımızla dolu dolu bir sene yaşadık. Voleybol ile birlikteliğimizi üst seviyeye taşımamız ve cimnastik ile yeni bir yolculuğa çıkışımız 2021’in en önemli kazanımlarıydı. Marka olarak spor alanındaki farkındalığı yükseltme ve toplumun gelişimine katkı sunma hedefimizi kitlelere yaydık. Sürdürülebilirlik ilkelerimiz doğrultusunda attığımız adımlarla topluma ve dünyaya fayda ürettik. Kendimizi sorumlu marka olarak gördüğümüz için; kullanıcılarımızın doğanın geleceği konusunda farkındalığını artırmaya çalışırken, ürün ve hizmetlerimizle bunu destekleyip diğer yandan üretimimizi, tesislerimizi ve lojistik ağımızı sürdürülebilirlik kapsamında yeniden şekillendirdik.” dedi. Vestel’in 2022 planlarını ve gelecek yılın pazarlama alanındaki trendleriyle ilgili öngörülerini paylaşan Uylukçuoğlu: “Dünyamız yüksek bir hızla değişmeye ve dönüşmeye devam ediyor. Değişmeyen tek şey tüketicinin kendisi. Tüketiciyi merkezde tutan bütünsel ve entegre çözümlerle tüketici deneyimini maksimize eden çözümlere odaklanmaya devam edeceğiz. Tüketicinin kendisi değişmezken, ihtiyaçları ve beklentileri radikal şekilde değişiyor. 2022 yılında da ürün-hizmet kalitesi ile birlikte deneyim önceliğimiz olacak. Bunun yanında bireye, topluma ve dünyaya sunduğumuz faydayı artırma hedefiyle farklı projeler üretmeye devam edeceğiz. En büyük farkımız konuşan değil “yapan” marka olmamız olacak.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.