Gratis olarak tüm dünyada olduğu gibi ülkemizi de etkisi altına alan pandemi sürecinde, hem çalışanlarımızın hem de tüketicilerimizin sağlığını düşünerek oluşturduğumuz hızlı aksiyon planları ile ilerledik. Bu sıra dışı dönemde tüm sektörler için dijital dönüşüm büyük bir önem kazandı. Biz de pandemi sürecinde Gratis olarak bu dönüşüme entegre çalışmalar yürüterek, “yeni normal” şartlara uyum sağlayacak şekilde dijitalleşme çalışmalarımıza hız verdik.

Bu kapsamda ilk önce tüm mağazalarımıza dağıtılan ve büyük bir ilgiyle takip edilen aylık kataloğumuzu tamamen dijital hale getirdik. Kataloğumuzu dijitalleştirirken içeriğini de zenginleştirdik. Bu kapsamda her ay farklı bir influencer ile çalışarak bakım ipuçları ve önerileri, videolar gibi ilgi gören içerikleri yayınladık. Ayrıca dijital içeriğimiz web sitemiz ile entegre olduğundan kullanıcıların beğendiği ürünleri sepete veya favorilerine ekleme süreci çok daha kolaylaştı. Dijital kataloğumuz her ay milyonlarca kullanıcıyla buluşuyor.

E-ticaret kanalımızın daha da önem kazandığı bu süreçte, web sitesi trafiğimiz bir önceki yıla göre tam 2 kat arttı. Katlanarak artan online sipariş taleplerine ve kullanıcı isteklerine eksiksiz cevap vermek için tüm ekiplerimiz özverili bir şekilde çalıştı. Yoğun ilgi gören “Yılbaşında Sevdiklerine Hediye Gratis’te” kampanyamız ile pandemi nedeniyle sevdikleriyle yüz yüze buluşup hediyelerini veremeyen kullanıcılarımıza, Gratis’ten istedikleri hediyeleri özel mesajlı bir kart ve hediye paketiyle gönderebilmelerini sağladık.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.