Uçtan uca dijital ürün ve hizmetleriyle kurumsal müşterilerine, üye iş yerlerine ve kart kullanıcılarına yeni nesil bir deneyim sunan Multinet Up, 250 bin kuruma dokunan büyük bir ekosistemde faaliyet gösteriyor. Multinet Up Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Bora Işık, müşteri odaklılık prensibiyle alternatif ödeme yöntemleri ve entegre çözümler geliştiren şirketin yemek kartı sektöründe öncü niteliğindeki çalışmalarını, Business Türkiye okurlarıyla paylaşıyor. 1,4 milyon aktif kart kullanıcısına, 35 bin kurumsal müşteriye ve 56 binden fazla üye iş yerine hizmet veren Multinet Up, çözümleriyle paydaşlarının hayatını kolaylaştırmaya, tüm ürün ve hizmetlerini inovatif bir vizyonla geliştirmeye özen gösteriyor. Bunun için paydaşlarının değişen ihtiyaç, beklenti ve sorunlarını daha iyi anlamaya önem verdiklerini ve düzenli pazar araştırmaları gerçekleştirdiklerini belirten Bora Işık konuyla ilgili detaylı bilgiler veriyor.

“YEMEK KARTI OPERASYONEL KOLAYLIK”

“Kuantum Araştırma iş birliği ile gerçekleştirdiğimiz son çalışmamızda küçük, orta ve büyük işletmelerin yemek, kurumsal yardım, akaryakıt, konaklama ve diğer giderler için başvurdukları yöntemleri araştırdık. Türkiye temsili 12 ilde 1500’den fazla kişinin katılımıyla yaptığımız bu araştırma, aynı zamanda çalışma hayatının son yıllarda geçirmekte olduğu dönüşüme ve işveren – çalışan ilişkisi bağlamındaki önemli konulara da ışık tutuyor. Örneğin uzaktan ve hibrit çalışma uygulamalarının yaygınlığına baktığımızda, iş yerine giden çalışan oranı 2021’de yüzde 45 oranındayken, 2022’de yüzde 90 seviyelerine ulaştı. Kalan yüzde 10’luk bir grup ise tamamen evden çalışıyor. Bu tablo içerisinde bizim için kıymetli olan bir çıktı da geçtiğimiz senelerde uzaktan çalışma modeline geçtiği için yemek kartı sistemine geçen şirketlerde işverenler, ofise dönen çalışanlarının yemek giderleri için yemek kartını tercih etmeye devam ediyor. Bu durumda yemek kartının sağladığı operasyonel kolaylığın birebir deneyimlenmiş olmasının yanı sıra işverenlerin son yıllarda tasarruflu gider yönetimine daha fazla önem veriyor olması da etkili bir unsur. Nitekim bu araştırma ile elde ettiğimiz veriler de son dönemde artan gıda fiyatlarının işletme yemekhanelerinin giderlerini yönetmekte zorlandığını, artık yemekhanelerin işveren için ekonomik bir alternatif olmadığını gösteriyor.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.