“GÜCÜMÜZÜ İNOVASYON VE GİRİŞİMCİLİKTEN ALIYORUZ”

Kendi metninizi eklemek için buraya tıklayınızÇelik Motor, 60 yıldan uzun süredir isim ve faaliyet ala – nını değiştirmeden otomotiv sektöründe hizmet veren ve güçlü mirası bulunan bir şirket. Distribütör olarak Türkiye’ye getirdiği otomobil markalarının yanı sıra önemli girişimlerde de bulunmuş bir kuruluş. Bunun en güzel örnek – leri arasında ise Garenta, ikinciyeni.com ve Moov bulunuyor. Çelik Motor Filo markasıyla kiralama operasyonunu ku – rumsal bazda yürüten şirket, 2014 yılında Garenta’yı kurarak operasyonunu hem perakende tarafına taşıdı hem de kısa dö – nem araç kiralama yapmaya başladı. Bugün gelinen noktada Garenta, Türkiye’nin 37 noktasında 73 bayisiyle hizmet veriyor. Türkiye’nin önde gelen kiralama şirketleri arasında yer alan Garenta 23 marka ve 114 farklı modelden oluşan 6 bin 500 adedin üzerindeki geniş araç filosuyla araç kiralamak isteyen herkese müşteri odaklı anlayışıyla hizmet veriyor. Garenta & ikinciyeni.com Genel Müdürü Şafak Savcı, yeni dönem plan – larını anlatıyor.

“D I J ITAL KANAL YATIRIMLARIMIZA DAHA FAZLA YÖNELD IK”

Çelik Motor, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek 2013 yılında ikinciyeni.com’u hayata geçirdi ve online açık artırma yönte – miyle ikinci el araç ticareti yapmaya başladı. ikinciyeni.com, bugüne kadar platformu üzerinde 120 binden fazla araç satışı gerçekleştirdi. DNA’sında girişimcilik olan Çelik Motor’un markaları olarak inovasyon ve girişimcilik şirket kültürümüzün temellerinde ”GÜCÜMÜZÜ iNOVASYON VE G i R i Ş iMC i L iKTEN ALIYORUZ” bulunuyor. Garenta’da dijital kanal yatırımlarımıza daha fazla yöneldik. Resmi web sitemizde ve Garenta aplikasyonunda her an iyileştirme çalışmaları yapıyor, güncelliğimizi maksimum seviyede tutuyoruz. 2021 yılında ülkemizde araç kiralayan – ların ortalama yüzde 43’ü rezervasyonlarını online kanallar üzerinden yaparken bu oran bizde yüzde 53 idi. 2022 yılında da bu rakamlar paralel ilerliyor. Dijitaldeki yeniliklerimizin de etkisiyle müşteri memnuniyeti skorumuzu yüzde 93’e yükselt – tik. Yalnızca dijitalle kalmadık, araç kiralamak isteyen herkese Garenta deneyimi yaşatmak için 73 bayiye ulaştık. 2022 yılı so – nunda 80 bayiye ulaşmayı hedefliyoruz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.