”TÜRKİYE’NİN DİJİTAL YOLCULUĞUNDA HEDEFİMİZ MÜKEMMEL DENEYİM”

Türk Telekom, Türkiye’nin dijital dönüşümüne verdiği katkıların sürdürülebilir şekilde büyümesini gerçekleş – tirmek ve müşterilerinin en iyi şartlarda hizmet alma- sını sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. Tek- noloji ve dijitalleşmedeki öncü rolü ile birçok yeniliğe imza atan Türk Telekom, bağımsız araştırma şirketi Ipsos’un gerçekleştir – diği araştırmaya göre, yaygın fiber ağı ile sağladığı bin mbps’e varan yüksek hızlar sayesinde son üç yılın en iyi müşteri dene – yimi performansına ulaştı. Türkiye’nin her köşesinde yüksek hız sağlama amacıyla yürüttükleri fiber altyapı çalışmaları ve yatırımlarıyla farklı alanlarda sundukları ürün ve hizmetlerin, müşteri memnuniyeti konusunda olumlu göstergelere dönüş – tüğünü ifade eden Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Dene- yimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, FTTH Council tarafından 2023 Nisan ayında yayımlanan “FTTH/B Market Panorama in Europe” raporu sonucuna göre, Türkiye’nin 15,7 milyon FTTH/B hane erişimi ile Fransa ve İspanya’nın ardından Avrupa’da 3. sırada yer aldığının altını çizdi.

”MÜŞTERİLERİMİZİN HAYATININ HER ANINA DOKUNUYORUZ”

Türk Telekom’un Türkiye’nin 81 ilinde 7/24 yürüttüğü fiber alt – yapı çalışmalarında gösterdiği özverinin sabit internetteki müş- teri memnuniyet sonuçlarını dikkat çeken bir noktaya taşıdığını belirten Özden, “Bağımsız araştırma şirketi İpsos’un araştırma – sına göre, 2023 ikinci çeyrekte müşteri deneyimi memnuniyet performansımız son üç yılın en yüksek seviyesine ulaştı. Per – formans yükselişinde, marka iletişimimiz ve bağlantı kalitesin- de sağladığımız artış etkili oldu. En fazla memnuniyet artışı ise 70,5 performans ile fiber müşterilerimizde görüldü” dedi. Öz – den sözlerine şu şekilde devam etti: “Mobilde dakika ve inter- neti bol olan faturalı tarifelerin veya evde yüksek hızlı fiber in- ternet seçeneklerinin yanı sıra ayrıcalıklı fırsatlar sunduğumuz Türk Telekom Prime ile müşterilerimizin hayatının her anına dokunuyoruz. Türk Telekom olarak müşteri deneyimine yöne – lik araştırmalar yapıyoruz. Yaptığımız araştırmaların sonuçları- na göre de müşteri beklentilerine göre faydalar sunuyoruz. Tek- nolojinin sunduğu imkanlarla en iyi deneyimi sunarken, Tivibu ile dijital TV yayıncılığında ve kullanıcı alışkanlıklarında ezber bozan yenilikleri hayata geçiriyoruz. Amacımız, bugüne kadar ürettiğimiz çözüm ve hizmetlerimizi üstlendiğimiz misyon ile daha ileriye taşıyarak, sektörümüz ve müşterilerimiz için kalıcı değer yaratmak.”

MEMNUNİYET SKORLARI ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLDÜ

Türk Telekom’un müşterileri ilişkilerindeki çözüm odak – lı ve destekleyici yaklaşımı ödülle de karşılık buldu. Ipsos’un her çeyrek Türk Telekom adına 600 kişi ile gerçekleştirdiği araştırma sonuçlarına göre 2023’ün ikinci çeyrek sonunda “marka iletişimi” ve “bağlantı kalitesi”ndeki memnuniyet artı – şı, skorların yükselmesinde en etkili başlıklar oldu. Bu başarıya ek olarak, şirketin ev internetinde arıza yaşayan müşterilerin çözüme kavuşmasına yönelik sunduğu hizmeti ölçümleyerek müşteri memnuniyetini artırmak için aldığı aksiyonlar, Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin (TÜAD) düzenlediği 2023 Baykuş Ödülleri’nde taçlandırıldı. Şirketin “Dönüşüm Yolunun Sonun – daki Işık: Az Arıza, Bol Memnuniyet” adlı memnuniyet odaklı projesi “Memnun Baykuş” kategorisinde altın ödüle layık görül – dü.
İletişim ve altyapı alanındaki sorumluluklarının yanı sıra pek çok sektöre farklı alanlarda sundukları ürün ve hizmetler – le de değer yaratmaya devam ettiklerini ifade eden Özden, “Türk Telekom olarak, yüksek hızlı internet ile oyun sektörün – de öncü rol üstleniyoruz. Sporda dijitalleşmenin getirdiği yeni- liklere öncülük ederek, TFF tarafından düzenlenen ve e-Süper Lig’in isim sponsoru ve yayıncısı olduk. Dijital oyun platformu – muz Playstore ve oyun severlerin tüm ihtiyaçlarına cevap ve- ren GAMEON markamız ile oyun sektörünü güçlendiriyoruz. Geleneksel yayıncılık anlayışını değiştiren Tivibu ile yenilikçi ve kullanıcı dostu teknolojik özellikleri, zengin içeriği, yenile – nen yüzü ile ayrıcalıklı TV izleme deneyimini daha da ileri ta- şıyoruz. Sadece Tivibu’nun sunduğu 7 güne kadar geri al izle, durdur izle, kişiye özel kanal ve menü özelliklerinin yanında yenilenen platformu ile Tivibu, TV yayıncılığında öne çıkmaya devam ediyor” dedi.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.