Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, inovasyona, büyüyen markalarına, ölçek ve erişime sürekli odaklanarak 2020 yılında da büyümeye devam etti. Cirosunu yüzde 19,3 artışla 6,7 milyar TL’ye ulaştıran Ülker Bisküvi, hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarındaki başarısını yükselen bir grafikle sürdürdü. Şirket, Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamada Faiz Amortisman Vergi Öncesi Kârının (FAVÖK) 2019 yılına göre yüzde 22,6 artışla 1,2 milyar TL’ye ulaştığını duyurdu. Konuyla ilgili açıklama yapan Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Toplam ciromuzu 6,7 milyar TL’ye ulaştırırken, ihracat ve yurt dışı operasyonlarımızın toplam ciro içindeki payı 190 baz puan artarak yüzde 40, toplam FAVÖK içindeki payı ise 220 baz puan artarak yüzde 49 olarak gerçekleşti. Güçlü ve çevik bir şirket olarak bu zorlu ve hassas dönemde de üretim, satış ve dağıtım faaliyetlerimizle tüketicilerimize ulaşmak; istihdam, yatırım ve ihracatımızla ülkemize katma değer sağlamak her zaman öncelikli hedeflerimiz” dedi.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.