Bankacılık sektöründeki dijital değişimi öngörerek, teknolojik yatırım atağı yapan VakıfBank, pandemi sürecinde milyonlarca dijital talebi çevrimiçi platformlar üzerinden karşıladı. VakıfBank, son olarak bireysel mobil bankacılık uygulamasını yeniledi. Yapılan yeniliklerle IOS ve Android işletim sistemli cihazlarda uyumlu hale gelen VakıfBank Mobil, daha kullanıcı dostu oldu. VakıfBank’ın yıllık dijital karnesini değerlendiren VakıfBank Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan, “Dijital çağ olarak adlandırdığımız bu süreçte, geleceğin bankacılığını tasarlıyor ve öncü rol üstleniyoruz. Bu yaklaşımımızla müşterilerimizin yaşamlarını kolaylaştırıyoruz. Müşterilerimizin finansal konforuna odaklanıyor ve finansal hizmetlere 7/24 kesintisiz erişimini online platformlarımız üzerinden sağlıyoruz.” dedi. “Gerçekleştirdiğimiz teknoloji yatırımlarımızla ve dijital esnekliğimizle çok verimli bir yıl geçirdik.” diyen Merdan, “Pandemi sürecine dijital olarak hazır girmenin avantajlarını müşterilerimizle birlikte yaşadık. Milyonlarca interaktif etkileşim sağladık. Başlattığımız Self Servis Bankacılık uygulamamızın da katkısıyla yaklaşık 2,4 milyon yeni dijital müşteri kazandık. Toplamda 9 milyon dijital müşteri sayısına ve şube dışı kanallardan yapılan işlem sayısında yüzde 95 oranına ulaştık.” şeklinde konuştu

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.