“MADAME COCO’YA ÖZEL BİR ANALİZ SİSTEMİ GELİŞTİRDİK.”

Madame Coco’nun da dahil olduğu perakende sektörünün, çok değişkenli ve dinamik bir sektör olduğunu söyleyebilirim. Bu nedenle teknoloji bizim işimizi çok kolaylaştırıyor. Teknoloji anlamında önemli bir yatırım yapma kararı aldık ve pek çok ülkede hizmet veren perakende optimizasyon yazılımının öncü firmalarından Relex Solutions ile çalışmaya başladık. Madame Coco’ya özel bir analiz sistemi geliştirdik. Bu sayede; telefon, mail, sosyal medya, sikayetvar.com ve iş ortaklığı yaptığımız pazar yeri sitelerinden gelen tüm talepleri detaylı bir şekilde değerlendirebiliyoruz. 2021 Kasım ayında Whatsapp ve Chatbot kanalı konusunda uzman olan bir firma ile çalışmaya başlayarak, müşteri görüşmelerine bu iki iletişim kanalını da kattık. Sosyal medya kanallarımızda da samimiyetimizle ve anlık iletişim kurabilme manevralarımızla 6 milyon takipçi sayısına ulaştık. Ayrıca geçtiğimiz yıl, e-ticaret alanındaki büyümemizi yüzde 100’ün üzerinde gerçekleştirdik.

MADAME COCO’DAN STRATEJİK HEDEFLER

• Türkiye’deki lider konumumuzu sürdürmek için sürekli gelişmek; 2022 yıl sonuna kadar yurt içi ve yurt dışında yaklaşık 450 mağaza sayısına ulaşmayı hedefliyoruz. Yurt içinde her ay 8 yeni mağaza açmayı planlıyoruz.

• Global bir marka olmak; Yunanistan’da e-ticaret sitemizle varız. 2022 yıl sonuna kadar yurt dışında 30 yeni mağaza açmayı ve 12 yeni ülkede mağazalarımızla yer aldığımız sayıyı 28’e çıkarmayı hedefliyoruz. Bulunduğumuz her ülkede e-ticaret sitesi açma çalışmalarımız var. Avrupa’da e-ticaret deposu kurarak Avrupa’nın her bölgesine ulaşma hedefimiz bulunuyor.

• Müşterilerimizin en sevdiği markalar arasındaki yerimizi korumak; 2019’da Nielsen’in hazırladığı Marka Bilinirlik Araştırması’na göre, ülkemizde ev tekstili ve dekorasyon alanında “ilk akla gelen marka” ve A.L.F.A. Awards’da ev tekstili kategorisinde “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka Ödülü”nü kazandık. 2022 yılında uluslararası Stevie Ödülleri’nde, “En Yenilikçi Müşteri Hizmetleri” kategorisinde Bronz Ödül’ü almaya hak kazandık. FutureBright Group tarafından 2021 yılında yapılan Bilinirlik ve Marka Sağlığı Araştırması’na göre ise, Türkiye’de ev tekstili ve dekorasyon alanında akla gelen ilk marka olduk.

”SEKTÖRÜMÜZDE EN GENİŞ ONLINE ÜYE AĞINA SAHİP FİRMAYIZ.”

Bugün, günlük hayatımızda kesintisiz bir deneyim yaşamak öncelikli beklentilerimizden. İş yaşam dengesine katkı sağlamak ve esnekliği yan haklar dünyasına taşımak amacıyla Sodexo olarak ürünlerimizin yanı sıra, paydaşlarımızın da süreçlerini dijitalleştiren çözümler geliştirmeye odaklandık. Yüzde 100 dijital platform olma vizyonumuzu tutarlı, kolay, kişiselleştirilmiş tasarım prensiplerimiz ile destekledik. Temel amacımız kurumların çalışanlarının, güven ve mutluluk duygularını merkeze alan bir yaklaşımla tasarlanmış dijital ürün ve servisler sunarak yaşam kalitelerini yükseltmekti. Çalışanlar için fiziksel kartları dijital karta dönüştürdük, temassız ödeme yöntemlerini geliştirdik. Online Alışveriş üye ağımızı oluşturduk ve genişlettik. Bugün sektörümüzde en geniş online üye ağına sahip olan firmayız.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.